gabriellakarlsson

Alla inlägg den 2 november 2014

Av gabriella karlsson - 2 november 2014 21:48

Hej hej:)
Idag tänkte jag göra en review på en inpackning ifrån JOICO K-PAK. Denna fick jag av Ulrika på KLIPPOTEKET MIRO'. Denna har utsetts som vinnare i 14 år i rad och jag fick den att testa på:)

Iallafall testade jag denna i duschen ikväll och jag tyckte verkligen om den:) Den gör håret mjukt men inte så "fake" mjukt som en del gör, ex från Barnängen. De blir ju mjuka och nästa gång man tvättar ut det så blir det jättesträvt så man tror att det är mjukt men egentligen är det jätte dåligt.

Denna mjukade till håret utan att göra det strävt vilket jag gillade:) Jag använde denna istället för ett balsam och parade ihop den med mitt shampo ifrån Amika, tripple rX shampo. Riktigt bra men det börjar ta slut satt får köpa en ny snart.
? denna inpackningen kostar 119kr på Klippoteket Miro'.
? Ett stort + är att den luktar banan godis och kola vilket är väldigt bra, liksom vem vill inte lukta godis?
? Finns flera produkter i den serien.

Presentation


HEEEEEJJ!!!!
Ja det här är min blogg, skriver mest om min vardag och smink. Har ni frågor kan ni bara skicka en här under. Vi ses!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Gästbok

Här kan du gästblogga på min blogg!!

Här kan du gästblogg:)


Ovido - Quiz & Flashcards