gabriellakarlsson

Alla inlägg under november 2012

Av gabriella karlsson - 4 november 2012 12:36

Min look of today blev väldigt konstig för bilderna funkade inte.Inte alla iallafall

Av gabriella karlsson - 4 november 2012 12:14

Knut:Kolla på fokis.se video
Ring:glitter 20-50:-
Tunika:HM ca 99:-
Linne med läppar:HM ca 99:-
Svarta tights:Lindex ca 99:-
Gråa strumpor:vet inte vad de är köpta

Av gabriella karlsson - 4 november 2012 11:54

Knut:Kolla på fokis.se video
Ring:glitter 20-50:-
Tunika:HM ca 99:-
Linne med läppar:HM ca 99:-
Svarta tights:Lindex ca 99:-
Gråa strumpor:vet inte vad de är köpta

Av gabriella karlsson - 3 november 2012 13:37

Knut:kolla på fokis.se för att se hur man gör den
Öronhängen:UR&PEN 59.90:-
Gult linne:newyorker 50:-
Grön tröja med tryck:cubus ca 99:-
Lila leggings:HM ca 99-150:-
Vita strumpor men grå stjärna på

Av gabriella karlsson - 3 november 2012 13:25

Nu ligger jag och slappar efter maten.Innan maten var vi ute och gick med världens bästa vovve Engla.Vi gick eljusspåret.Vi gick och pratade när Engla var lös och då fick hon syn på en annan hund men pappa kopplade henne och då var hon lugn men när vi gick förbi hunden började hon yla och skälla så när pappa släppte henne igen fick hon ett ryck och sprang rakt fram hur fort som helst.Men som jag sa innan ska vi ha mys kväll ikväll men jag kan inte ta kort och så på telefonen men kanske på kameran och då lägger jag ut det nån annan dag.Jag ska göra ett till inlägg senare efter vi har varit i allhallen.Syns senare,hejdå alla läsare!!?

Av gabriella karlsson - 3 november 2012 11:15

Heey bloggen:-)

 

Idag är det lördag och jag ska inte göra något särskilt idag

 

utan jag ska bara upp till Alhallen och kolla när mamma o pappa

 

träffar en mästare i tyngdlyftning typ.Senare vid fem tiden 

 

kommer farmor och farfar och mina kusiner för vi ska ha mys 

 

kväll utan mamma o pappa.Vi ska kolla på film och äta godis och

 

popcorn och kanske chips (hoppas det):-)Jag kanske visar en 

 

look of today senare med bilder för det tar för lång tid med

 

att ladda upp en video.Vi syns sen puss o kram (L)  

Av gabriella karlsson - 2 november 2012 10:42

Här är min look of today i bilder för videon tog för lång tid att ladda upp.
Tofs och snelugg
Gult linne:new yorker 50:-
Gul blus:HM 50-99:-
Höga byxor:pices 349:-
Svarta o vita strumpor: vet inte var de är köpta

Av gabriella karlsson - 2 november 2012 09:51

Heeeey!!
Nu gör jag som jag lovade.Jag sa att jag skulle blogga oftare och det ska jag försöka.Idag är det fredag och jag har inget särskilt att göra men jag kanske skulle till Ica och panta.Jag kanske visar en look of today senare antingen i bilder eller i en video.vi ses så länge??

Presentation


HEEEEEJJ!!!!
Ja det här är min blogg, skriver mest om min vardag och smink. Har ni frågor kan ni bara skicka en här under. Vi ses!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Gästbok

Här kan du gästblogga på min blogg!!

Här kan du gästblogg:)


Ovido - Quiz & Flashcards