gabriellakarlsson

Alla inlägg under februari 2014

Av gabriella karlsson - 28 februari 2014 22:09

Har tittat på premiären av Let's Dance 2014:-) Tittar ni på det? Vilka tyckte ni var bäst? Släng gärna in en kommentar om vad du tyckte:-) Själv gillade Jag Kenza bäst;-) Jaja jättetrött efter en lång dag! Syns imon:-) Haj:-)

Av gabriella karlsson - 28 februari 2014 14:56

Nu ser jag på top model för vi har inte 3 kanalen så tittar på det nu

Av gabriella karlsson - 27 februari 2014 16:34

Idag var den en av dom tråkigaste dagarna i veckan. Vi hade syslöjd o massor av so o sv. Vi skulle göra en redovisning på buddhismen på religionen, vi blev inte färdiga för första gången vi skrev ut bilder blev dom för stora så det fick vi göra om;):( På slöjden ska vi göra pyjamasbyxor, jättekul! NOT! Jag gör ett par rosa randiga med två svarta randiga fickor som jag fick tyg av en kompis som tog mitt tyg o hade rosa på sina svarta:) Coolt tycker jag! Lite anorlunda men häftigt! Efter skolan hängde jag med Esther o Clara o vi sminkade lite för de kunde inte va till mer är fyra för de hade fotbollsträning;( Ikväll drar jag o tränar o så skulle vi äta pannkakor ikväll:)

Av gabriella karlsson - 24 februari 2014 21:24

Hejsan:) Jag har mailat massa företag o frågat om de vill sponsra mig men det är ingen som vill;( Läser nån detta som vill sponsra mig, Call me;) Iallafall jag fick en rabatt kod på secret.se(styledbybeauty) De har bytt namn;) Skriv in "secret2014" när ni beställer så får ni 10% rabatt på hela sortimentet;)

Av gabriella karlsson - 23 februari 2014 17:53

Har haft sportlov nu denna veckan så det blir skola imon igen:( Ganska jobbigt att gå upp tidigt oså men skönt att det blir skönt att allt är som vanligt igen;)

Av gabriella karlsson - 20 februari 2014 21:57

Åker o shoppar med Hanna imon! Kul:) Kanske kommer en follow me around!

Av gabriella karlsson - 19 februari 2014 15:17

Testade göra en smokey eye o det kom inget svart under ögonen:) min hudton är väldigt mörk här för jag testade olika foundations o alla var väldigt mörka o orangea!haha

Presentation


HEEEEEJJ!!!!
Ja det här är min blogg, skriver mest om min vardag och smink. Har ni frågor kan ni bara skicka en här under. Vi ses!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Gästbok

Här kan du gästblogga på min blogg!!

Här kan du gästblogg:)


Ovido - Quiz & Flashcards