gabriellakarlsson

Alla inlägg under januari 2013

Av gabriella karlsson - 31 januari 2013 15:27

Hej nu har jag kommit hem från skolan och har rezan hunnit med att rensa buren till mitt marssvin Esther och sitter här och dricker smothie som är jättegott!
Här kommer några bilder på smothien och buren hoppas ni gillar dom!!
Hejdå!!

Av gabriella karlsson - 30 januari 2013 20:58

Hej!
Nu har jag dushat och ätit efter träningen.Jag har börjat på friidrott och det är jättekul! Jag åkte med en kompis dit och hem men det var väldigt tyst i bilen för vi brukar vara fler än två.Nu har jag inget att skriva om mer.Just det kom på att jag skulle lägga ut en fråga i dag men gör det nästa vecka svara gärna.Ha en bra kväll och sov gott så syns vi nån annan gång!!Hejdå!

Av gabriella karlsson - 29 januari 2013 18:52

Hej Hej!Nu sitter jag i mitt rum och bloggar lite eftersom det var så längesen.Jag tänkte lägga upp en bild på mig och syrran när vi satt och skrattade men det gick inte att ladda upp bilden eftersom det går bara om man har appen bloggplatsen.se men det hade inte jag.Nu måste jag gå ut med hunden så syns nån annan gång ha det bra hejdå!!!!

Presentation


HEEEEEJJ!!!!
Ja det här är min blogg, skriver mest om min vardag och smink. Har ni frågor kan ni bara skicka en här under. Vi ses!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Gästbok

Här kan du gästblogga på min blogg!!

Här kan du gästblogg:)


Ovido - Quiz & Flashcards