gabriellakarlsson

Alla inlägg under juni 2014

Av gabriella karlsson - 29 juni 2014 17:57

Äntligen, är sååå glad över dessa skorna:) Fick ett par löparskor som jag har när jag springer och styrketränar:)! Ett par asics:) Sedan fick jag ett par nike free run för jag har velat ha ett par free run såååå sjukt länge och nu var dom på rea för halva priset så det var ju bra:) Snygga var dom med:) Tack mamma:)!

Av gabriella karlsson - 15 juni 2014 13:48

Nu har jag sminkat lina min syrra och experimenterat lite:) testade lite nya färger och sånt och det här är resultatet:)

Av gabriella karlsson - 14 juni 2014 08:25

Igår hade vi då skolavslutning vilket var både kul och tråkigt;)( Det roliga var att vi äntligen fick sommarlov och det tråkiga var att vi fick lämna våra lärare som vi bara hade i 6an men det är världens bästa och roligaste lärare:( kommer sakna dom SÅÅÅÅÅÅ mycket:( Nästan alla hade tårar i sina ögon;( Men det är kul att entligen få sommarlov:) Så som alla längtat:) Efter avslutningen var vi och åt middag i stan på resturang och såg på bio. Vi tittade på Maleficent:) Jättebra var den:) lycklig,action och kärlek:) Ni borde se den:) filmade get ready with me och min dag:) Checka vfm:)
XOXO

Av gabriella karlsson - 13 juni 2014 07:49

Snart gäller det!! Vi ska vars där vid åtta och gå till kyrkan oså och sen så ska vi fika lite:)!! Mmm....

[Bild]

Av gabriella karlsson - 12 juni 2014 17:18

Äntligen asså!:) Imon gäller det:) 6an gick sjukt fort och det är redan dags för avslutning:)

Känns som att denna sommaren kommer bli den bästa ever:) Hänga med dom nya klasskompisarna och kanske sova över, bada, sola och det bästa......HÄLLEVIK!!

Hällevikslägret är ett läger som ni hör, haha:) Men det är ett gymnastikläger i en hel vecka:) Ska bli kul att träffa nya kompisar och göra det jag gillar bäst varje dag!

Nu fixar vi naglarna inför morgondagen:) Filmar lite grann till min grwm=getting ready with me, filmar på morgonen med:) Kanske blir en min avslutsningsdag för vi ska göra lite saker på kvällen med:)

XOXO

Av gabriella karlsson - 10 juni 2014 18:03

Snart är det looov:):)
2 skoldagar kvar, helt otroligt! 6an har gått galet fort:) hahaha:) Men på fredag gäller det så då ska jag filma en getting ready with me så håll koll på vfm:) Puss

Presentation


HEEEEEJJ!!!!
Ja det här är min blogg, skriver mest om min vardag och smink. Har ni frågor kan ni bara skicka en här under. Vi ses!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Gästbok

Här kan du gästblogga på min blogg!!

Här kan du gästblogg:)


Ovido - Quiz & Flashcards