gabriellakarlsson

Alla inlägg under november 2014

Av gabriella karlsson - 29 november 2014 20:18

     Hej alla! Idag var vi i stan och julshoppade eftersom var tvungen att löpa födelsedagspresenter till Lina för hon fyller snart år, och till resten av familjen och till världens bästa vän också   Innan shoppingen var vi och tittade när Lina spelade innebandymatch, de vann med 4-2. Sen var vi och åt på Phaya Thai, supergott.... När vi kom hem satt vi och slog in alla presenter. Men  nu ska vi typ se på film eller nåt.

Av gabriella karlsson - 26 november 2014 21:40

Hej:) Tyvärr har jag inte bloggat på de senaste dagarna eftersom jag har haft fullt upp. Slutar vid typ 3 o är inte hemma förens halv 4 kvart i 4, sen har jag träning vi 6 och på tisdagarna 5-8 satt har inte mycket tid. Sen har jag fullt upp i skolan med prov o läxor o allt sånt. Men ni får ha tålamod, kommer oftare snart eftersom träningarna slutar då. Så då kommer det mer inlägg, kommentera vad för inlägg ni vill se! På vfm kommer strax en info video om videos:) pöss!

Av gabriella karlsson - 23 november 2014 16:07

Entligen fattar jag hur man gör här, haha! Det blir en ny video på vfm vilket var typ år sen. Kommer antingen ikväll eller imon, inte säkert. Ni kan kommentera videoförslag här på bloggen också, vet inte vilka videos jag ska göra;( Men min julserie börjar nästa måndag eftersom då är det första december. Detta året ska jag försöka gör videos lite oftare en förra året. Kommer en video på julafton och en get ready with me nån dag efter. Men vi ses:)

Av gabriella karlsson - 20 november 2014 17:03

Snart är det jul då och jag undrar om ni skulle vilja ha typ en vlogmas eller nåt fast på bloggen då jag kanske jag tar bilder om vi gör nåt ''juligt'' eller tipsar om en julklapp eller nåt!? Kommentera gärna vad ni tycker   Nu ska jag snart träna men tänkte öva lite låtar eftersom jag tänkte göra en cover på en jullåt till vfm:)  

Av gabriella karlsson - 13 november 2014 09:26

Just nu sitter vi bara o chillar innan SO-lektionen:) Innan hade vi bara NO där vi skulle se nån film om hjärtat, Jaja ses sen:*

Av gabriella karlsson - 12 november 2014 08:50

Idag körde vi på lite classy med skjorta under en annan tröja, haha lät lite konstigt:) Men vi ses!

Av gabriella karlsson - 10 november 2014 08:17

Igga ansiktet är ni gulliga:}

Presentation


HEEEEEJJ!!!!
Ja det här är min blogg, skriver mest om min vardag och smink. Har ni frågor kan ni bara skicka en här under. Vi ses!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Gästbok

Här kan du gästblogga på min blogg!!

Här kan du gästblogg:)


Ovido - Quiz & Flashcards