gabriellakarlsson

Alla inlägg under augusti 2015

Av gabriella karlsson - 13 augusti 2015 20:31

Hej hörni!
FÖRLÅT att jag inte har bloggat på typ hela sommarlovet men jag har bara velat bila helt ifrån bloggen eftersom jag tröttnade men visste att jag skulle vilja börja blogga igen så därför vilade jag ett tag helt ifrån bloggen. Men iallafall nu när skolan börjar kommer jag börja blogga igen eftersom jag får tillbaka min dator då, så då ska jag försöka blogga igen.

Men iallafall, över till WB borstar. Fick dessa borstar igår som en tidig present av mormor och morfar:) ÄLSKAR DOM!!<3 de är tio borstar sammanlagt och fem ansikts borstar och fem för ögonen. Nedanför ser ni hur alla borstar ser ut och vad de är till för:)

Presentation


HEEEEEJJ!!!!
Ja det här är min blogg, skriver mest om min vardag och smink. Har ni frågor kan ni bara skicka en här under. Vi ses!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Gästbok

Här kan du gästblogga på min blogg!!

Här kan du gästblogg:)


Ovido - Quiz & Flashcards