gabriellakarlsson

Alla inlägg under september 2014

DIY

Av gabriella karlsson - 28 september 2014 21:08

Hej här är en superenkel diy på någonting som pyntar upp rummet men ändå samtidigt organiserar dina saker:)
Det jag gjorde va att lägga mina läppbalsam läppstift och läppglans med mycket färg i en glasburk:) Detta blev superfint och även enkelt för mig att veta var alla är:)

Av gabriella karlsson - 26 september 2014 15:22

Äntligen! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag:/ Kände för en fredag med massa roligt:)

Tänkte gått t fredagsbadet men ingen hemma så det blev inget med de:/


Av gabriella karlsson - 23 september 2014 14:47

Hejhej:) Sitter på bussen påväg hem nu och tänkte bara skriva att jag tror att en video kommer upp idag, säger inte vilken så ni får se:)

[Bild]

Hade inga bilder som var bra så tog denna som Leon tog när han hade tagit min mobil;) lilla Ronja där bak med:) :*

Av gabriella karlsson - 21 september 2014 21:12

Detta har varit en superbra helg men den är redan slut:( Nu längtar jag bara till nästa år med Liseberg igen:):)!!

Men imon är det skola igen och jag har ett ma-prov vilket jag inte ser framemot;)

Men vi hörs:)

Av gabriella karlsson - 20 september 2014 09:02

Hej hej Göteborg!
Idag är det då Liseberg som gäller:) Vi har varit och ätit frukost nu och så har jag duschat och jag och lina har spelat pingis och biljard:) Men vi ses:)!

[Bild]

Ser ni Liseberg där borta?

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av gabriella karlsson - 19 september 2014 21:22

Nu har vi varit på hotellet i typ 2,5h kanske? Spelat lite biljard och pingis i receptionen:) nu måste jag sova så jag pallar Liseberg imon:) kul att sifnes familj kommer samma dag:):) Godnatt!

Av gabriella karlsson - 19 september 2014 18:53

Sitter i bilen nu påväg, bara 7 mil kvar::) Suttit i bilen snart fyra timmar:) Ganska jobbigt men det tog inte så lång tid:) Kommer kanske ett inlägg senare på hotellet:)!

Av gabriella karlsson - 19 september 2014 07:46

Äntligen:) Idag är det en kort dag i skolan och sen bar det iväg mot Göteborg:) Hår bara till 13:55 idag satt det blir gött:)!
Imon så blir det Liseberg och helix, aaahh!! Längtar så mycket!!

Presentation


HEEEEEJJ!!!!
Ja det här är min blogg, skriver mest om min vardag och smink. Har ni frågor kan ni bara skicka en här under. Vi ses!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Gästbok

Här kan du gästblogga på min blogg!!

Här kan du gästblogg:)


Ovido - Quiz & Flashcards