gabriellakarlsson

Direktlänk till inlägg 24 maj 2015

Facebook

Av gabriella karlsson - 24 maj 2015 08:56

Hejsan hörni:)
Precis lagt upp ett inlägg på min Facebook sida till bloggen. Förlåt att jag inte har sagt det innan att jag har en Facebook sida. Men det var för jag var osäker efter jag hade gjort den och ville ta bort den men visste inte hur:/ haha;) Men gå gärna in och gilla den, heter självklart Bellizimo där, som vanligt, haha:)
Men vi syns:*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gabriella karlsson - 28 februari 2016 18:52


Hej hörni!Hoppas ni mår superbra det gör jag förutom en grej, skolan börjar imon igen. Hörni jag är inte alls tagagd inför skola igen, hade behövt en vecka till känns det som. Men om vi ser det från den positiva sidan så går vi bara i skolan 3 och en...

Av gabriella karlsson - 27 februari 2016 13:54

Hej hörni! Hoppas ni mår super, det gör jag. Snart ska mor och jag till stan så jag tänkte lägga upp en snabb outfit bara. Körde allt svart idag hihi. Tröjan är ifrån Newyorker och är ribbad om ni inte ser det. Byxorna är ifrån Gina Tricot i mode...

Av gabriella karlsson - 26 februari 2016 18:00

Hej hörni! Tänkte att vissa av er kanske har brist på ideér på musik så jag tänkte dela med mig av mina spotify-listor. Själv gillar jag att lyssna på lite äldre musik, från 2000 talet ungefär eller rap och RnB. Så gillar ni inte listorna så finns ...

Av gabriella karlsson - 26 februari 2016 14:47

   1/ http://www.chiquelle.se/nyheter2016/moto-jacket-armygreen 2/http://www.chiquelle.se/best-sellers-new/girl-boss-knit-top 3/http://www.chiquelle.se/best-sellers-new/total-flirt-ribbed-knit-beige 4/http://www.chiquelle.se/best-sellers-new/...

+/-

Av gabriella karlsson - 26 februari 2016 12:00


+ Vi har sportlov! - Vi har matteprov nästa vecka + Snart helg - Vet inte vad jag ska göra i helgen + Hade mysigaste dygnet på länge igår - Det är kallt ute även om det ser ut som vår + Jag har underbaraste vännerna - Trodde jag hade en...

Presentation


HEEEEEJJ!!!!
Ja det här är min blogg, skriver mest om min vardag och smink. Har ni frågor kan ni bara skicka en här under. Vi ses!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Gästbok

Här kan du gästblogga på min blogg!!

Här kan du gästblogg:)


Ovido - Quiz & Flashcards