gabriellakarlsson

Alla inlägg under januari 2015

Av gabriella karlsson - 31 januari 2015 10:58

Tröja//hollister
Byxor//Gina tricot

Av gabriella karlsson - 29 januari 2015 07:49

Heej:)
Idag har vi rätt chill dag med många håltimmar och chill lektioner. Ska inte va med på idrotten idag heller eftersom jag har legat sjuk i en o en halv vecka:/ men nästa vecka är allt som vanligt igen med alla träningar o sånt. Kommer få ha massa halstabletter o nässpray i väskan så jag klarar mig;)

Men denna outfiten körde vi på idag:*
Tröja//H&M
Byxor//Gina Tricot
Klocka//Ingen aning
Väska//Michael Kors

Av gabriella karlsson - 25 januari 2015 21:20

Mmmmm.....
Asså det här var sååå gott! Ni måste testa, bara riskakor utan smak (ofc) sen på med lite jordnötssmör och lite hallon. Det enda dåliga är att det fastnar i tänderna, men gott var det. Blir nog min frukost imon, hehe;)

Av gabriella karlsson - 23 januari 2015 22:23

HHHHEEEEEEJJJJJ IIIGGEEEENNNN!!

Äntligen tillbaka efter snart två veckors uppehåll. Nu tror ni säkert att det kommer komma en liten ursäkt igen men då har ni fel. Måndags bloggade jag ju sist och ända till torsdagen var jag frisk men jag pallade bara inte blogga plus att jag hade verkligen FULLT upp den veckan, ett prov tre läxor och en redovisning satt hade lite att plugga på.

  Tyckte denna bilden var lite rolig, hihi  

Men på torsdagsmorgonen vaknade jag men världens halsont och huvudvärk, trodde verkligen inte jag skulle klara att gå upp den morgonen men jag gjorde mig iordning för skolan och klarade första lektionen men sen kände jag bara att jag orkar verkligen inte satt jag åkte hem och har legat i sängen lördag-måndag. Bara liggandes i sängen och inte orkade göra någonting alls men sen bättrade jag mig lite och orkade flytta mig till soffan och nu senaste dagarna har det varit rätt bra förutom lite feber typ.


Så på måndag ska jag till skolan igen, känns som jag har missat en hel del. Till och med ett nytt schema, så nu har vi sovmorgon på fredagar och tisdagar istället för tisdagar och onsdagar. Skönt att sova längre på fredagen men ändå jobbigt för då går vi från åtta till tio över tre på onsdagen, lektionen som lags till var ju matte då eftersom vi har eller hade matte på förmiddagen på fredagar, phu. Ne men nu ska jag nog ta och lägga mig och sova tänkte jag, får se hur det blir med det haha  Men vi ses:*


                                                  
                                                  
                XOXO

Av gabriella karlsson - 12 januari 2015 07:19

Tröja- BIK bok
Byxor- Gina Tricot

Av gabriella karlsson - 9 januari 2015 15:40

Äntligen fredag, fast med snö, Hahah har tröttnat lite på snön nu. Men idag är jag med Wilma Tess och Esther. Vi ska va en stund o sen ska jag på revyn med la' familia;) men vi ses:*

Av gabriella karlsson - 6 januari 2015 23:34

Hejhej:) innan ikväll slingade vi mitt hår lite eftersom jag var naturligt blond innan men hade börjat gå över till ljusbrun vilket jag inte ville satt vi slingade håret och fräschade till det lite till våren:) Mitt hår såg typ flåtigt ut när jag var brun där bak men ljus överallt annars, plus att jag var ganska gultonad och ville ha en vitare effekt:)

Presentation


HEEEEEJJ!!!!
Ja det här är min blogg, skriver mest om min vardag och smink. Har ni frågor kan ni bara skicka en här under. Vi ses!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Gästbok

Här kan du gästblogga på min blogg!!

Här kan du gästblogg:)


Ovido - Quiz & Flashcards