gabriellakarlsson

Alla inlägg under maj 2015

Av gabriella karlsson - 24 maj 2015 12:24

Så nu är min kanal fixad på youtube! Inga videos än utan bara själva kanalen är klar och fixad:) kanalen fick vi när vi gjorde ett konto i google+ i skolan så fixade bara igordning det där! Vill ni prenumerera heter jag bellizimo som vanligt, haha vet att jag skrev det innan med.


just nu sitter jag och dricker saft med is i, supergott efter att ha varit ute i värmen. Men vi ses!    

Av gabriella karlsson - 24 maj 2015 08:56

Hejsan hörni:)
Precis lagt upp ett inlägg på min Facebook sida till bloggen. Förlåt att jag inte har sagt det innan att jag har en Facebook sida. Men det var för jag var osäker efter jag hade gjort den och ville ta bort den men visste inte hur:/ haha;) Men gå gärna in och gilla den, heter självklart Bellizimo där, som vanligt, haha:)
Men vi syns:*

Av gabriella karlsson - 20 maj 2015 20:44

Hey guys!!

Nä men hej hej allesammans, ett tag sen, igen haha  tänkte bara slänga in ett kort inlägg om en liten update för vad som händer just nu.

Imorgon ska jag sitta barnvakt 2 timmar. Äntligen har vi kommit igång med det, vi har tänkt det länge att jag ska göra det hos dom. förra tisdagen hände nåt heeeelt otroligt,,, vet ni vad? KISSIE RINGDE MIG!!! Ja hon ringde verkligen mig. Hon gjorde en sån video där hon ringde några och hon ringde bara 4 stycken, inkl. mig. Eeehhh ja vad händer annars? har ett NO-prov imon, och tydligen franska glosor på fredag som jag fick veta av en kompis IDAG!! Man bara eh okej!?

Men ska se färdigt på sveriges yngsta mästerkock nu, satt vi hörs snart hoppas vi    

Presentation


HEEEEEJJ!!!!
Ja det här är min blogg, skriver mest om min vardag och smink. Har ni frågor kan ni bara skicka en här under. Vi ses!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Gästbok

Här kan du gästblogga på min blogg!!

Här kan du gästblogg:)


Ovido - Quiz & Flashcards