gabriellakarlsson

Alla inlägg under maj 2014

Av gabriella karlsson - 24 maj 2014 19:52

Idag så var vi på ett ställe en bit ifrån där jag bor och fikade och tittade i en gammal slottsruin:) Det va väldigt spännande med gamla fängelsehålor och sånt satt det var en väldigt lyckad utflykt:)

På vägen hem åkte vi förbi rusta där vi köpte lite saker till balkongen;) Vi kände att det behövde bli lite somrigt där ute:) Haha!!

Av gabriella karlsson - 22 maj 2014 07:18

Jeansväst-kapphal
Linne-kapphal
Shorts-vero Moda

Av gabriella karlsson - 21 maj 2014 21:23

Idag så var det såå varmt o vi har varit i solen väldigt mycket idagspalten fått den fulaste brännan ever, haha:)

Igår lärde en kompis mig flickis(bakåthandvolt) och salto(bakåtvolt) Är sååå stolt att jag kan det nu:)!!

Imon skulle vi på nån skolbio med en film som verkar tråkig men jag får väl ge den en chans;)
Imon tror jag en 3in makeup challenge kommer upp på vfm och jag ska spela in en sminkvideo:)

Bilden är från klassresan:)

Av gabriella karlsson - 14 maj 2014 14:51

Äter mellis med Signe och Esther nu innan vi ska göra nåt;) Hahah:) Vi kommer inte på vad satt:) Men vi äter puffat ris och Yoggi vilket är super gott:)

Av gabriella karlsson - 13 maj 2014 21:29

Imorgon är det onsdag och vi gör inget särskilt i skolan, lite hkk och Idrottslyftet är höjdpunkterna imon:)

På torsdag ska vi äntligen åka till den skolan jag ska börja på i höst och vi ska få träffa dom nya klasserna:)
Jag och två kompisar som ska gå i min klass var med typ alla tjejer vi ska gå med där:) Jättekul:):)

På fredag drar vi på klassresa:) Yeej!! Äntligen, som jag har längtat asså:) Vi ska till Boda Borg i kalskrona och sen ska vi sova över på en skärgård typ där:) Spännande:) Jag ska åka med två kompisar dit och då tänkte vi se "dumma mig" Lite barnsligt kanske men men;) Först skulle vi se skräckfilm men två av oss vågade inte:) Haha, då skulle vi inte somnat på kvällen:) Men det ska bli sjukt kul satt jao:)

Av gabriella karlsson - 11 maj 2014 13:05

Hejsan jag tänkte tipsa om två superbra hårspray:)

Det ena är ifrån proffs och det är det rosa, jag har det lila med men båda är lika bra:) Detta kostar ca 20-50kr

Det andra är ifrån klippoteket och jag tror att det är den starkaste:) Det behöver jag eftersom jag har så tunt hår och allting bara faller ner om det inte är starkt:) Detta kostade typ 43kr

Båda dessa hårsprayen är jättebra så tipsar verkligen om dom:)

Förlåt för dålig kvalite men det blev så när jag klippte bilderna:)

Av gabriella karlsson - 10 maj 2014 09:27

Äntligen lediga igen! Kändes som världens längsta vecka för dom två veckorna innan har vi ju varit lediga någon dag satt denna vecka har kännt väääääääääldigt lång måste jag säga;)

Denna vecka hade vi dom sista nationella proven och vi hade i Biologi eftersom det var NO:) Skööönt:):)

Igårkbäll var jag med några kompisar o vi hopade lite o bara snackade, najs:)

Kanske ska filma en video idag så jag måste försöka lägga upp någon för det känns som jag aldrig gör det längre;);) Den 20 maj tror jag det var, då började jag med videofyme så då kommer det en särskild video:) Då måste jag börja redigera o lite sånt satt jao:)) Haha, aja håll utkik på videofyme:) Puss:)

Presentation


HEEEEEJJ!!!!
Ja det här är min blogg, skriver mest om min vardag och smink. Har ni frågor kan ni bara skicka en här under. Vi ses!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Gästbok

Här kan du gästblogga på min blogg!!

Här kan du gästblogg:)


Ovido - Quiz & Flashcards