gabriellakarlsson

Alla inlägg under februari 2013

Av gabriella karlsson - 18 februari 2013 09:36

Hej o förlåt för jag inte har bloggat men jag behöver idéer och jag vet att ni vill ha videos och ska försöka men kommentera mer saker jag ska göra så är ni änglar! Tack i förväg??

Av gabriella karlsson - 6 februari 2013 06:54

Hej nu kommer veckans fråga vill ni så får ni gärna svarar!Om du skulle åka till rymden och fick bara ta med dig tio saker vad skulle det vara och varför? Svara med minst två meningar!

Av gabriella karlsson - 5 februari 2013 16:37

Hej nu har jag kommit hem från skolan och här är en look of today!

Av gabriella karlsson - 4 februari 2013 16:14

Hej igen nu har jag städat färgigt och det blev rätt bra faktiskt.Snart ska jag byta om för friidrotten för det börjar kl.6 Nu kommer några bilder på rummet o senare kommer bilder på hur jag ser ut inför friidrotten!
Chao!!

Av gabriella karlsson - 4 februari 2013 15:13

Vit kofta veromoda
topp med kors gina tricot
svarta tights lager 157

Av gabriella karlsson - 4 februari 2013 15:07

Nu ska vi städa lite men först äta.Kommer bild sen hur det blev.Look of today blir senare.
Hej så länge!!

Av gabriella karlsson - 3 februari 2013 10:53

Hej idag ska jag till willys med mamma.Vi ska handla lite mat och sen på vägen hem ska vi köra förbi lager 157 för vi behöver lite svarta tights.Vid typ fyratiden ska vi till kyrkan på dop med äventyrsklubben.Sen var det fika och fiskedamm för småbarnen i församlingshemmet! Jag skriver lite senare.Nu visar jag en bild på min look of today.Grön tröja,H&M,vit väst,H&M,svarta byxor,pieces och orm ring

Av gabriella karlsson - 2 februari 2013 21:57

Hej nu har jag kollat på melodifestivalen 2013.Det var Gina Dirawi och Danny Saoucedo som var programmledare!Danny hade en egen liten show o den var asbra!! Danny hade världens 6-pack,skitsnyggt!!!<3Jag gillade mest den första,kom inte ihåg vad han hette.Sen var cookies n beans också bra!!Kommentera gärna vilka ni gillade!! Ha en fortsatt bra kväll så syns vi imon.Tjabba!❤

Presentation


HEEEEEJJ!!!!
Ja det här är min blogg, skriver mest om min vardag och smink. Har ni frågor kan ni bara skicka en här under. Vi ses!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Gästbok

Här kan du gästblogga på min blogg!!

Här kan du gästblogg:)


Ovido - Quiz & Flashcards