gabriellakarlsson

Alla inlägg under mars 2015

Av gabriella karlsson - 18 mars 2015 07:20

Körde på mjukisar idag;) haha ovant för mig. Har aldrig de på mig men idag kände jag för en skön outfit:)

Av gabriella karlsson - 9 mars 2015 17:46

heeeej!

Var med emma idag och vi spelade in en pest eller kolera till hennes youtube kanal så ni kan ju checka that  

Av gabriella karlsson - 8 mars 2015 09:27

Ja jag vet att det inte har kommit ett inlägg på över en vecka men jag vet inte vad ni vill ha för inlägg!? Denna bloggen är ju mest riktad om beauty och mitt liv, känner att det inte alls är många beauty videos utan mest min outfit typ. Vad vill ni a för inlägg? skulle underlätta såååå mycket om ni kommenterar vad för inlägg. Jag skulle ha mer updatering och ni skulle komma hit oftare! Me har ni nån idé på vad så kommentera. Ni kan skriva nån video också så jag får mer updatering på videofyme också.


Men hörni, jag har funderat lite på youtube. Vet att jag egentligen inte får men skulle vilja. Videofyme lägger alla av med nu och det känns bara tråkigt. Min redigeringsapp på mobilen tar jättemycket utrymme så har inte utrymme till mycket bilder heller. Youtube känns roligare, mer som kan se och häftigare på nåt sätt. Isåfall hade jag tänkt att rikta mig mot beauty videos men även morgonrutiner och vloggar kanske?!

K O M M E N T E R A V A D N I T Y C K E R  Tycker ni ska se denna videon! Hon är heelt underbar!

Presentation


HEEEEEJJ!!!!
Ja det här är min blogg, skriver mest om min vardag och smink. Har ni frågor kan ni bara skicka en här under. Vi ses!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Gästbok

Här kan du gästblogga på min blogg!!

Här kan du gästblogg:)


Ovido - Quiz & Flashcards