gabriellakarlsson

Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av gabriella karlsson - 20 oktober 2014 16:26

 Är helt kär i denna låten asså!   Älskar verkligen den och dom  

Klicka  http://www.youtube.com/channel/UCftbXyY6prFBA92vlXdWDpw  nu kommer ni direkt till deras kanal på youtube   Skulle ni vilja ha mer videos här eller ska dom bara vara på videofyme? Let me Know  


Idag blir det ingen träning, känner mig lite krasslig, Har ganska ont i halsen och lite huvudvärk. Hoppas det går över för jag vill inte missa tisdagen efetrsom vi skulle göra klart vårt förkläde på slöjden. Vill inte missa träningen heller när jag har 05-orna också. Får vila hela kvällen med te och gå och lägga mig tidigt så jag orkar imon. Vi har även sovmorgon imon och på onsdag   Skönt! 

                                                  
                                                  
                       

                                                  
                                               XOXO-Bellizimo       

Presentation


HEEEEEJJ!!!!
Ja det här är min blogg, skriver mest om min vardag och smink. Har ni frågor kan ni bara skicka en här under. Vi ses!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Gästbok

Här kan du gästblogga på min blogg!!

Här kan du gästblogg:)


Ovido - Quiz & Flashcards