gabriellakarlsson

Alla inlägg under september 2014

Av gabriella karlsson - 16 september 2014 23:05

Lite tisdagsmys ikväll eftersom vi är lediga imon:)

Av gabriella karlsson - 14 september 2014 22:00

Förlåt för att jag inte har bloggat på en vecka men det har varit mycket med skolan och träningar och sånt. Men nu ska jag skärpa mig:) Vi hörs, ingen sovmorgon imon så vi måste få i oss lite sömn B)

Av gabriella karlsson - 7 september 2014 15:46

Snart är det dax för ett friståendepass igen. Vid kl fem idag med, dom kanske skulle ändra tiderna men inte denna gången. Men på tisdag har vi vanlig gymnastikträning igen som jag längtar supermycket till för nu kan jag rondat flickis själv utan pass:):) Är superglad över det:)

En haul kommer snart upp på vfm eftersom vi var på Väla igår, och så var vi i Danmark:)

Av gabriella karlsson - 4 september 2014 17:33

Heej!! Nu håller vi på och tränar eller vi är typ klara nu, men Signe är med idag igen:)

Imon har inte vi några lektioner för vi skulle ha en utedag där vi ska lära känna alla 7or:) Men efter skolan ska Ronja med mig hem så vi ska väl bara chilla lite:) men vi hörs:)

Av gabriella karlsson - 1 september 2014 11:44

 Just nu bloggar jag ifrån min skoldator medans vi väntar tills nästa lektion som är no. Men dett känns konstigt att blogga här nu så bye bye  

Presentation


HEEEEEJJ!!!!
Ja det här är min blogg, skriver mest om min vardag och smink. Har ni frågor kan ni bara skicka en här under. Vi ses!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Gästbok

Här kan du gästblogga på min blogg!!

Här kan du gästblogg:)


Ovido - Quiz & Flashcards