gabriellakarlsson

Alla inlägg under augusti 2014

Av gabriella karlsson - 18 augusti 2014 07:08

Då börjar vi ny skola med nya möjligheter och nya kompisar:)

Av gabriella karlsson - 15 augusti 2014 08:44

Nu drar vi mot Borås för shopping:) Såklart så följer Engla med:)

Av gabriella karlsson - 14 augusti 2014 23:16

Hej:) Idag fyller jag 13 år vilket jag firat med tårta och paket:) Det kommer en video om det kanske på lördag för måste göra iordning andra videos så jag har lite utrymme:) Och det har jag tid tills imon för då ska vi åka till Borås och bränna lite pengar:) Haha!!, ne me. Nu ska jag försöka sova lite:) Natti!:)

Av gabriella karlsson - 13 augusti 2014 23:39

Idag gjorde jag mina naglar på hollywoodnails i Växjö, mamma gjorde sina och då så frågade hon om jag ville det som en tidig födelsepresent:) Inga gel naglar utan hon bara målade dom och filade och allt sånt:)

Av gabriella karlsson - 10 augusti 2014 10:56

Nu ska vi till Jönköping:) Först Gränna sen A6 och shoppa:)
Egentligen skulle vi till skara sommarland med då blev Engla dålig i magen igen:( Jaja inget vi kan hjälpa;)

Av gabriella karlsson - 8 augusti 2014 12:33

Skrev fel hemsida eller stavade fel www.highchapparral.se

Av gabriella karlsson - 8 augusti 2014 12:31

Igår var vi på High Chapparall hela dagen och det var därför jag inte kunde blogga för vi hade fullt upp hela tiden:)

Det var superkul och det fanns massor av shower och all that stuff you now:) Vi åkte karuseller och åt tacos i Mexico city. De hade wilda western med cowboys och sånt, sen hade dom indian ön där det var indian show och tält och sånt:) Sen hade dom också old Mexico city:) Där var det zorroshow och tacos resturanger och glass hästar och en mexikansk kyrka:) Sedan kunde man åka båt runt indian ön och åka tåg runt hela High Chapparall. Efter ett tag på tåget stannade dom och han som äger tåget gick ut för att handla sa dom och då kom massa rånare in:) Det var askul för jag siktade pistolen mot han som ägde tågets rumpa och han såg det sen och sa
- Dig får jag hålla ett öga på!
Och alla började skratta:):)

Det var jättekul där och vill ni åka dit eller se mer av det så kan ni gå in på deras hemsida:) www.Highchapparall.se

Hade inga bilder där med det finns på hemsidan:)

Av gabriella karlsson - 6 augusti 2014 23:14

Tyckte denna var så cool så la upp den med:)

Jag redigerade bilderna med piclab:)

Presentation


HEEEEEJJ!!!!
Ja det här är min blogg, skriver mest om min vardag och smink. Har ni frågor kan ni bara skicka en här under. Vi ses!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Gästbok

Här kan du gästblogga på min blogg!!

Här kan du gästblogg:)


Ovido - Quiz & Flashcards