gabriellakarlsson

Alla inlägg under mars 2014

Av gabriella karlsson - 3 mars 2014 17:00

Testade göra nåt nyttigt mellanmål fast vi hade inte allt så bytte ut sakerna mot något annat som kvarg-fil kakaodibs-kakao o sen lite nötter o banan. Supergod smet men är kakorna lika goda? Är de säkert:)

Jag vet att det är dålig kvalité men det är för jag tar kort med ipaden!

Av gabriella karlsson - 3 mars 2014 15:28

Var på ecpresso haus igår för första fången o det var så sjukt gott:) Kan inte beskriva så gott!! Jag tog Vit choklad o jordgubbar o jag diggar den!! Det tråkiga är att det är så dyrt där, köpte en liten o den kostade typ 41kr eller 31kr!! Gott var det iallafall;)

Av gabriella karlsson - 3 mars 2014 15:24

Försökte ta lite bilder på kläder själv o det blev sådär men men:-)

Av gabriella karlsson - 2 mars 2014 16:45

Hittade ett par vita jeans inne på new yorker!! Velat ha ett par vita jeans så sjukt länge o äntligen så hittade jag ett par!!

Ni har säker sett dom höga byxorna från pices eller vero moda. Sådana var det fast en kopia i vitt!!:-) En haul och follow me arund/min dag på videofyme! Checka den;). Nu ska vi hem o äta tacos!! Mmm:) Vi hörs;)

Som ni ser handlade jag lite mer saker på Willys!!

Av gabriella karlsson - 2 mars 2014 10:24

Åker o shoppar ännu en gång! Haha:) Jag var i stan i fredags som jag skrev i ett inlägg kvällen innan. Denna gången behöver jag hitta ett par vita jeans o en dream fresh bb från maybelline new york. Det kanske kommer en follow me around denna gången! Haha skrev det förta gången med men så blev det inte:-) Haha

Av gabriella karlsson - 1 mars 2014 19:22

Nu ska vi göra fotbad!! Skööönt:-)!!

Av gabriella karlsson - 1 mars 2014 13:09

Som ni ser är det verkligen dags att rensa ur garderoben:) Haha:) Jag rensade ur den högra när vi hade köpt en låda man rullar under sängen men den blev full direkt:) Vissa saker kommer lina få vissa säljer jag o andra skänker vi till barn som behöver varma kläder:) Jag använder typ samma kläder varje dag för alla kläder ligger under dom andra så jag ser dom inte o vissa är inte i mode just nu:( Det är så jobbigt att modet slutar så snabbt oså kommer det nåt nytt så man hinner ju inte ha kläderna så många gånger eftersom det tar slut;( Aja dags att börja:)

Presentation


HEEEEEJJ!!!!
Ja det här är min blogg, skriver mest om min vardag och smink. Har ni frågor kan ni bara skicka en här under. Vi ses!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Gästbok

Här kan du gästblogga på min blogg!!

Här kan du gästblogg:)


Ovido - Quiz & Flashcards