gabriellakarlsson

Alla inlägg under januari 2014

Av gabriella karlsson - 2 januari 2014 13:52

   Detta är min nya Header o jag hoppas ni tycker om den! Kommentera!!

Av gabriella karlsson - 2 januari 2014 11:42

Hejsan idag så har jag tänkt o ge er tips på olika hemsidor med smink o mode o där du kan fynda billigt!!

1. www.styledbybeauty.se
2. www.lyko.se
3. www.nordicfeel.se
4. www.jfr.se
5. www.nelly.com
6. www.ellos.com

Hoppas ni hittar nåt ni gillar på någon av hemsidorna! Jag tipsar starkt styledbybeauty för dom har alla dom svenska märken och dom har fått in den amerikanska mascaran från maybelline den turkosa jag kommer inte ihåg vad den heter men ändå!! Ha det bra!

Av gabriella karlsson - 1 januari 2014 16:21

Hejsan allihopa! Hoppas ni hade en riktigt bra nyårsafton för det hade jag! Vi var hos några kompisar på kvällen o åt o så. På kvällen vid tolv kollade vi på raketerna o dom vi var hos deras grannar smällde hur mycket som helst!! Varför spendera typ 4 000kr på raketer?! Helt otroligt!!

Har ni några nyårslöften?
Det har jag!
*Inte bry mig om vad andra tycker om mig utan bara vara mig själv
*Börja träna mer, jag vill det men jag har en sjukdom som kallas slöfock:) Men detta året ska jag försöka!!

Men nu är det ju 2014 och det känns jättebra! Hoppas ni också tycker det!

Men ändå denna vintern har absolut inte varit en vit jul utan en väldigt grön! Ganska tråkigt men men!
Tänk på denna lilla ramsan typ: People changes, Things goes wrong, Just remember lifes goes on!

Nu får ni iallafall ha en fortsatt bra nyårsdag så hörs vi o hoppas ni orkade läsa detta inlägget!

Presentation


HEEEEEJJ!!!!
Ja det här är min blogg, skriver mest om min vardag och smink. Har ni frågor kan ni bara skicka en här under. Vi ses!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Gästbok

Här kan du gästblogga på min blogg!!

Här kan du gästblogg:)


Ovido - Quiz & Flashcards