gabriellakarlsson

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av gabriella karlsson - 5 mars 2013 21:23

Nu ska jag gå o lägga mej för är skittrött!
Det har inte blivit look of today på jättelänge men det kanske blir en imon?
Imon ska jag på min syrras cirkus i skolan så kommer hem typ 8! Hinner nog blogga på eftermiddagen men annars blir det på kvällen som idag! Idag på äventyrsklubben har vi bakat cupcakes!! Det var askul?????. Vi gjorde fyra stycken och dom hade lagt upp typ as många skålar med dekorationer och godis till cupcakesen!!?? jag måste sova nu så man orkar med skolan imon? Fast man orkar ju ändå aldrig man blir aldrig mätt, idag drack jag bara ett glas mjölk fast jag fick as goda pannkakor på kvällen! Godnatt//Bella

Presentation


HEEEEEJJ!!!!
Ja det här är min blogg, skriver mest om min vardag och smink. Har ni frågor kan ni bara skicka en här under. Vi ses!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Gästbok

Här kan du gästblogga på min blogg!!

Här kan du gästblogg:)


Ovido - Quiz & Flashcards