gabriellakarlsson

Alla inlägg under juli 2013

Av gabriella karlsson - 8 juli 2013 12:44

Hej nu har jag och min syrra skaffat skype så vi tjattar med varandra även om vi sitter i varsit rum här hemma? idag är det fint väder igen!Jippi!!

Av gabriella karlsson - 7 juli 2013 12:23

Hej snart ska vi göra fruktglass o filma så en video kommer upp på min Videofyme kanal:Bellizimo
Från o med nu kommer inte jag skriva så mkt i mina inlägg utan det kommer massa bilder!
Sprider ni min blogg på era bloggar o på Videofyme att dom ska checka min blogg o följa mig på vfm o att ni gör en video! För när jag fått lite mer följare på vfm så kanske jag ska ha en giveaway!! Herrå så länge!!

Haha

Av gabriella karlsson - 4 juli 2013 10:41

Hej igen jag vet det var hur länge som helst innan jag bloggade sist o jag har tappat jätte mycket läsare men det är därför vi har inte haft nåt nätverk på mitt rum o då var jag tvungen att gå ner i pannrummet;( FÖRLÅT SÅ HEMSKT MYCKET!!!

[Bild]

Just nu på väg till Gränna!! Video kanske kommer ut på Videofyme men mn kanal är:Bellizimo

Presentation


HEEEEEJJ!!!!
Ja det här är min blogg, skriver mest om min vardag och smink. Har ni frågor kan ni bara skicka en här under. Vi ses!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Gästbok

Här kan du gästblogga på min blogg!!

Här kan du gästblogg:)


Ovido - Quiz & Flashcards