gabriellakarlsson

Alla inlägg under maj 2013

Av gabriella karlsson - 12 maj 2013 10:01

Hej har inte hunnit blogga idag för varit hos en kompis o så o ikväll så åt jag godis o så det var därför jag inte han blogga;) Men igår var jag i Ica o då köpte jag bara ett vanligt klöver vaseline!


Bild från Google!

Av gabriella karlsson - 10 maj 2013 09:00

Förlåt för inte bilderna kom inte upp men det blir så ibland för när jag har dåligt nätverk på ipaden så blir det så men jag är ledsen men bloggar mer senare//Bella


Bild från i onsdags! Med emma

Av gabriella karlsson - 9 maj 2013 22:07

Hej mamma köpte en sak till mej idag som jag behövde o är jätte nöjd med!



Nivea lipsyl pearly shine, vet inte hur mkt det kostade men runt 40kr kanske hejdå!

Av gabriella karlsson - 9 maj 2013 22:01

Hej nu ska jag visa lite olika klänningar så får ni kommentera här nedanför vilken som är finast!

Av gabriella karlsson - 8 maj 2013 19:22

Hej nu tänker jag göra en skin routine med bilder för jag kan inte lägga upp videos för vår dator funkar ej men en video kommer om några veckor så ja,So let's do this guys!!


Först duschade jag o då använde jag detta!



Sen tog jag ACO scrub creme o tog bort med gunry aloe vera servetter!


Sen mitt ansikts vatten o natt krämen!





Sen borstade jag mitt hår!





Hoppas ni gillade detta inlägget så hörs vi herrå!!?

Av gabriella karlsson - 8 maj 2013 18:05

Hej!!det är jag som är Bellas bästis ! Och jag heter då Emma. Idag så gjorde Bella och jag ansiktsmask med peel of. Det blev nice.sedan efter det så sminkade hon mig skit fint! Men ska gå nu bye/Emma

Av gabriella karlsson - 5 maj 2013 21:21

Hej nu är det kvällen inför ullareds morgonen o jag är skit pirrig o har nästan ont i magen. Imon på morgonen vaknar jag vid halv 5 för vi åker vi typ 6 o jag ska ju filma o så på morgonen så behövde lite mer än en timme på mej för jag tänkte gå upp vid fem men det tar ju lite längre tid när man filmar o så ska vi va där när dom öppnar men ja ja natti så syns vi!??????

Presentation


HEEEEEJJ!!!!
Ja det här är min blogg, skriver mest om min vardag och smink. Har ni frågor kan ni bara skicka en här under. Vi ses!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Gästbok

Här kan du gästblogga på min blogg!!

Här kan du gästblogg:)


Ovido - Quiz & Flashcards