gabriellakarlsson

Alla inlägg under februari 2013

Av gabriella karlsson - 2 februari 2013 12:07

Hej jag tänkte visa en bild på lite kläddr jag fått idag!

Av gabriella karlsson - 1 februari 2013 16:15

Hej nu tänkte jag visa ett recept på min egna bananglass.Testa det gärna!! Bananglass ca,2-3personer2 bananerCa ett halvt paket gräddeElvisp/mixerBunke SkålarSkedarVit choklad/mörk chokladHallon frysta eller färskaVaniljsockerGör så här:Ta bananerna och dela dom på mitten.Ta sedan lite av grädden och vispa/mixa ihop det.När du gjort det tar du resten av grädden ochvispar/mixar.när du gjort det lägger du smeten i en burk och sen in med det i kylen ca 1 1/2 timme.Sen tar du ut den och delar upp det i skålar.För att göra det lite proffsigt tar du en ruta av vit/mörk choklad och lägger det på toppen,sen lägger du några hallon på med så får du en god fruktig efterrätt!!Hoppas den blev bra och att ni gillar den! Vill ni så kan ni ta lite vaniljsocker!

Av gabriella karlsson - 1 februari 2013 14:42

Nu har jag kommit hem från skolan och ska fixa lite fredagsmys med syrran.Hon och jag gick hem och då kollade jag på marken och började tänka på vintern och all snö.Jag tycker det är så tråkigt när man inte har nån snö för då finns det ju liksom inget att göra:-(
Jag tog ett kort så ni får se att jag inte ljuger!
Ha en bra fredag så syns vi!
Kom på att jag kanske ska visa när vi fixar myset men annars lägger jag ut en bild.
Hejdå:-) XD

Presentation


HEEEEEJJ!!!!
Ja det här är min blogg, skriver mest om min vardag och smink. Har ni frågor kan ni bara skicka en här under. Vi ses!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Gästbok

Här kan du gästblogga på min blogg!!

Här kan du gästblogg:)


Ovido - Quiz & Flashcards